Rapportages
U kunt als lokaal beheerder rapportages maken. Ter controle van de instellingen en ter controle van de behandeling van aanvragen.
De volgende rapportages kunnen worden gemaakt:
- Organisatie-instellingen
- Gebruikers en hun rollen
- Behandelaars met aantallen dossiers in behandeling
- Aangesloten adviesorganisaties
- Aangesloten behandeldiensten
- Lokale regels vergunningcheck
- Lokale parameters vergunningcheck (alle versies)
- Lokale vragen aanvraagformulier (alle versies)
- Kenmerken van ingediende aanvragen
- Kenmerken van (voor overleg) opengestelde conceptaanvragen
- Aangevraagde adviesaanvragen
- Ontvangen adviesaanvragen
Bij de laatste 4 rapportages kan/moet een periode worden opgegeven waarover de gegevens worden getoond.
Rapportage Kenmerken van ingediende aanvragen
U kunt de rapportage 'Kenmerken van ingediende aanvragen' gebruiken om te controleren of alle aanvragen in behandeling zijn genomen.
De rapportage kent de volgende gegevens:
- Naam aanvraag
- Aanvraagnummer
- Soort aanvrager (NP of NNP)
- Naam Opdrachtgever/Aanvrager (NP: Geslachtsnaam / NNP: Statutaire naam)
- KvK of BSN
- Soort gemachtigde (NP of NNP)
- Naam Gemachtigde (NP: Geslachtsnaam / NNP: Statutaire naam)
- KvK of BSN
- Datum aanvraag ingediend
- Gefaseerd indienen (NEE/FASE1/FASE2)
- Adres (postcode, straatnaam, huisnummer en optioneel huisletter en huisnummertoevoeging)
- Kadastraal (burgerlijke gemeente, kadastrale gemeente, kadastrale sectie, kadastraal perceelnummer)
- Onderdelen (Opsomming van de onderdeelnamen)
- Onderdelen Kosten
- Projectkosten
- Aanvraag ingetrokken (N/J)
- Gedigitaliseerd (J/N)
- Datum laatste wijziging
- Naam bevoegd gezag
- Naam behandeldienst/uitvoerder (deze kolom is alleen gevuld als het bevoegd gezag de aanvraag niet zelf behandelt)
- Coördinator
- Referentienummer bevoegd gezag
- Status (van de aanvraag)
- Soort procedure
- Aantal adviesaanvragen
- Adviesorganisaties (Opsomming van de adviesorganisatienamen waar advies is aangevraagd)
- Vvgb