Taken in aanvragen en meldingen
Een lokaal beheerder heeft rechten voor organisatie-, relatie- en gebruikersbeheer, kan de stuurgegevens aanpassen en rapportages opstellen.
Daarnaast heeft de lokaal beheerder ook beschikking over taken in de aanvragen en meldingen. Dit zijn:
- de aanvraag of melding opnieuw versturen
- de aanvulling opnieuw versturen
- tussentijds overdragen naar archief
De taak 'Aanvraag/Melding opnieuw versturen' verstuurt dit bericht nogmaals. Deze taak kunt u gebruiken als het bericht om één of andere reden niet goed ontvangen is. De taak 'Tussentijds overdragen naar archief' zorgt ervoor dat alle bestanden behorend bij de aanvraag/melding opnieuw op de FTP-fileserver geplaatst worden.
Conceptaanvragen en -meldingen
In een conceptaanvraag (opengesteld voor vooroverleg) kan de lokaal beheerder de taak 'Opslaan conceptaanvraag' uitvoeren.
Als de conceptaanvraag gewijzigd wordt, worden de bestanden van de conceptaanvraag niet automatisch opnieuw opgeslagen. Daarom is er de mogelijkheid om het opslaan handmatig te doen via de taak 'Opslaan conceptaanvraag'.
Na uitvoeren van de taak worden de volgende bestanden op de FTP-server geplaatst:
- Conceptaanvraag (PDF)
- Bijlagen
- Notities
- Documenten van bevoegd gezag en adviseurs
- Archiveringsoverzicht
Ook de aangewezen coördinator heeft de taken 'Tussentijds overdragen naar archief' en 'Opslaan conceptaanvraag'.
De taak om de aanvraag, melding of aanvulling opnieuw te versturen is alleen beschikbaar voor beheerders.